Am fost un MARE PROST…


…si mi-e rusine ca m-am lasat pacalit si am votat un papagal de talia lui Crin Antonescu la prezidentialele din 2009!

Am fost azi la vot si, dupa cum arata exit-poll-urile, n-am votat cu niciunul dintre castigatori. Mai in gluma, mai in serios, asa pot sa-i injur in liniste pe toti cei alesi, fara sa mi se spuna ca n-am dreptul sa comentez pentru ca am stat acasa. Nu am de gand sa fac vreo evaluare a ce s-a intamplat, ori a estimarilor: sunt altii care de cateva ore tot latra pe la diverse posturi de televiziune, in functie de agenda pe care-o au si uniti dupa preferinte sau tampeli comune. Dar, din cate se pare, PNL-ul a luat 14%. Uite ca, sub conducerea lui Crin Antonescu, PNL-ul s-a convins de intelepciunea populara, aceea care afirma simplu ca nu se face primavara cu o singura floare. In cazul lor, din pricina incapatanarii unei flori, care s-a crezut un intreg camp de flori, din primavara aia ce dorea sa fie de 25%, a ramas o iarna de vreo 14%! Ca, asa-i in politica. Acu’ sa vedem daca nenea Antonescu se tine de promisiune. Care? Aceea ca, daca partidul condus de mnealui va obtine mai putin de 20%, isi va prezenta demisia. Am asa o banuiala ca nu se va lasa dus, ba chiar, dupa declaratiile facute in seara asta, cum ca „PNL va lupta impotriva pesedizarii Romaniei” si alte asemenea minuni, va tine cu dintii de functia pe care o ocupa. Ceva bun tot o iesi din asta si anume s-a convins ca, fara sprijinul PSD, s-a lins pe bot de visul de a ajunge presedinte. A visat frumos o vreme, s-a trezit singur crezand ca e plin de muschi, da’ uite ca realitatea l-a pocnit de nu se vede. Si, in ciuda dusului rece, el o tine pe-a lui. Nu stiu ce fumeaza omul asta, da’ e clar ca e ceva puternic.

Mi-e si jena sa ma uit in oglinda cand imi amintesc cat de dobitoc am fost ca l-am votat in 2009!

 

P.S.: pentru ca trebuia sa fiu si oleaca mai mult prost, vreo ora si ceva m-am tot jucat cu telecomanda si am privit circul de la posturile de stiri. Vreo ora ca n-am avut nervi sa rezist mai mult. E uimitor, sau nu, cat de idioti pot sa fie parerologii de serviciu si cat de lipsiti de coloana vertebrala. Nu le mai dau nume, ca mi s-a facut sila de ei. Pana in seara alegerilor prezidentiale, nu ma mai uit.

Lasă un răspuns

